MOBENGAGE RADAR

Το MOBENGAGE RADAR αποτελεί ένα εύκολο εργαλείο για τον συσχετισμό των βημάτων του κύκλου ΣΒΑΚ με μεθόδους από τον κλάδο του μάρκετινγκ οι οποίες μπορούν να εφαρμοστούν (κατά περίπτωση και υπό συνθήκες) ώστε να επιτευχθεί υψηλού επιπέδου συμμετοχικός σχεδιασμός. Πατώντας πάνω στο εικονίδιο της πληροφορίας (i) σε κάθε βήμα, μπορείτε να δείτε προτεινόμενες σχετικές μεθόδους!

Στο Βήμα 1 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Καμπάνια επικοινωνίας
  2. Εκπαίδευση
  3. Ομάδες συζητήσεων

Στο Βήμα 2 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Ομάδες συζητήσεων 

Στο Βήμα 3 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Έρευνες 
  2. Παιγνιοποίηση
  3. Σοβαρά Παίγνια
  4. Διαδικτυακή Συμμετοχή 
  5. Συμμετοχική χαρτογράφηση
  6. Συμμετοχικά εργαστήρια
  7. Ομάδες συζητήσεων
  8. Πάνελ Ειδικών

Στο Βήμα 4 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Συμμετοχική χαρτογράφηση
  2. Συμμετοχικά εργαστήρια
  3. Ομάδες συζητήσεων
  4. Πάνελ ειδικών
  5. Σοβαρά Παίγνια

Στο Βήμα 5 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Συμμετοχική χαρτογράφηση
  2. Συμμετοχικά εργαστήρια
  3. Ομάδες συζητήσεων
  4. Πάνελ ειδικών
  5. Έρευνες
  6. Διαδικτυακή συμμετοχή

Στο Βήμα 6 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Πάνελ ειδικών
  2. Ομάδες συζητήσεων
  3. Συμμετοχικά εργαστήρια 

Στο Βήμα 7 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Συμμετοχική χαρτογράφηση
  2. Συμμετοχικά εργαστήρια
  3. Ομάδες συζητήσεων
  4. Πάνελ ειδικών
  5. Πιλοτικές παρεμβάσεις

Στο Βήμα 8 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Πάνελ ειδικών 
  2. Ομάδες συζητήσεων
  3. Συμμετοχικά εργαστήρια

Στο Βήμα 9 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Πάνελ ειδικών 
  2. Ομάδες συζητήσεων
  3. Συμμετοχικά εργαστήρια

Στο Βήμα 10 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Καμπάνια επικοινωνίας
  2. Δημόσιες εκδηλώσεις
  3. Δημοφιλείς εκδηλώσεις
  4. Πρεσβευτής έργου

Στο Βήμα 11 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Σοβαρά παίγνια 
  2. Διαδικτυακή συμμετοχή 
  3. Διαδικτυακή καμπάνια 

Στο Βήμα 12 ενδεικτικές μέθοδοι που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την τόνωση της συμμετοχικότητας είναι:

  1. Σοβαρά παίγνια 
  2. Διαδικτυακή συμμετοχή 
  3. Διαδικτυακή καμπάνια